سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی خانههای 600 میلیونی در تهران

اگر بودجه محدودی برای خرید خانه در تهران دارید، اما نمی‌دانید با این میزان نقدینگی در کدام منطقه تهران امکان خرید خانه را دارید تا انتها با ما همراه باشید.
خرید خانه در تهران

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، به اذعان مسئولان، مسکن 30 تا 60 درصد هزینه‌های خانواده‌ها را می‌بلعد تا آنجا که حتی تامین آن از توان افراد عادی و قشر کارمند هم خارج است.

یافتن خانه‌های زیر دو میلیارد تومان در برخی از کلانشهرها به ویژه تهران، به مانند یافت سوزن در انبار کاه است؛ حتی در برخی از مناطق تهران این میزان بودجه کفاف حتی رهن کامل را نمی‌دهد.

اگر شما با سرمایه حدود 600 میلیونی به دنبال خرید خانه در تهران هستید باید به دنبال حاشیه شهر بروید؛ البته امروزه با توسعه‌هایی که صورت گرفته امکانات خوبی در برخی از این مناطق فراهم شده و می‌توانید دسترسی خوبی به حداقل امکانات موجود داشته باشید.

خرید خانه در تهران

شما با این میزان سرمایه باید به سراغ مناطقی همچون، پاکدشت، رباط کریم، پرند، محله جی، پردیس، بومهن، رودهن، اندیشه و … بروید؛ هر چند که یافتن خانه در این مناطق با این میزان نقدینگی سخت است، اما نشدنی نیست.

در ادامه قیمت برخی از فایل‌های فروش ملک که در سایت ملکی دلتا آگهی شده‌اند نقدینگی زیر 600 میلیون تومان نیاز دارند را مشاهده خواهید کرد، اما اگر به دنبال فایل‌های بیشتری هستید، می‌توانید به مراجعه به سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن خانه موردنظر خود را پیدا کنید.

  • رباط کریم: 90 متری، 11 سال ساخت، دو خوابه، طبقه اول بدون امکانات/ قیمت: 600 میلیون تومان
  • پردیس فاز 11: 87 متری، دو خوابه، طبقه دوم، با امکانات (آسانسور – انباری – پارکینگ)/ قیمت: 600 میلیون تومان
  • پاکدشت: 75 متری، 8 سال ساخت، دو خوابه، طبقه دوم، بدون امکانات/ قیمت: 600 میلیون تومان
  • یافت آباد: 40 متری، 15 سال ساخت، طبقه سوم، یک خوابه، بدون امکانات/ قیمت: 600 میلیون تومان
  • مشیریه: 43 متری، 18 سال ساخت، طبقه سوم، یک خوابه، بدون امکانات/ قیمت: 600 میلیون تومان
  • جی: 38 متری، 23 سال ساخت، طبقه چهارم، یک خوابه، بدون امکانات/ قیمت: 600 میلیون تومان

مطالعه بیشتر: مطلب «کارایی و اهداف تاسیس صندوق ملی مسکن» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

با مجله ملکی دلتا همراه باشید .